Pages

~Ikatan Suci~

~Hafiz + Nadia = Iyad~

~Hafiz + Nadia = Abid~

Thursday, August 11, 2011

~Baju Raya....~

Lagi 2 minggu semua umat Islam akan menyambut Hari Raya....tentu skrg nie ramai yang sibuk2 duk cari baju raya, p tentu ada yang dah prepare awal2 sebelum puasa lagi.... Tahun nie adalah raya yang pertama kami sebagai suami isteri... Wahh..xcited n xsabar la plak rasenyer....heheheee

Cerita pasal baju raya nie, kalau saya ingatkan balik dah lebih 2 kali raya kot baju raya saya xsiap...huhuhuu sungguh menyedihkan....nasib baik mak meniaga baju...so, last2 minit terpaksa pilih baju yang ready made kat kedai mak... Sungguh xpuas hati, mana xnyer org len semua bertema gold kita pakai kaler hijau....org len biru muda kita berbiru gelap ngan bunga2 pink...hua hua hua...dah nak buat macam mana nasib badan....muka muncung seribu la pagi raye....sape xsakit hati kan...kita dah hantar kain kat tailor 3 bulan sebelum puasa lagi tau.... Boleh plak diorg buat pekasam....ishhh ishhh saborr jer laaa...

Untuk raya tahun nie, saya dah tempah baju raya sejak bulan 3 lagi...hhhehehee... bukan xcited nak beraya wokey.... p sebab serik dengan baju raya yang xsiap. Kebetulan saya ada beli kain time saya ke Vietnam tempoh hari. Untuk xnak kain tue dijadikan pekasam, saya cakap baju tue nak pakai secepat mungkin.... So, baju raya saya untuk tahun nie awal2 lagi dah siap.... Tapi, malang nyer macam xboleh nak pakai la plak... sebab time saya tempah baju tue, saya xpregnant lagi.... sekarang saiz dah berubah maaa.... waduhhh, nampak nyer tahun nie ready made lagi lerr gaya nye... xmerasa lagi la nak pakai baju yang di tempah sendiri.... Ready made pun ready made la.... asalkan saya dapat beraya... sob sob sobb

No comments:

Post a Comment