Pages

~Ikatan Suci~

~Hafiz + Nadia = Iyad~

~Hafiz + Nadia = Abid~

Monday, March 26, 2012

~Makan-Makan @ Bandar Baru Bangi...~

Dah lama x citer pasal makan....alaaaa teringin nk mkn cheese cake la plak...

Time dalam pantang mmg teringin sangat nak makan 'Red Velvet Cake'.....bengkek jer rase sbb xsabar nak tunggu msa dan ketika nyer...lagi bengkek bila duk tgk pic Red Velvet kat ternet...huhuhu...Bila datang KL, terus search mn bleh dapat Red Velvet yang best, then saya terjengah kat blog seseorg n dia cakap dekat Little White Cafe, Bangi yang paling best yang dia pernah makan.... So, aper lagi terus search mana letak nyer cafe tue n terus ajak en.hubby pegi....yessssszzzzaaa..akhir nyer dpt jugak saya merasa... so yummmy yummy...Thanks to en.hubby...just take away n di sebab kan nafsu makan lepas berpantang membuak2, saya take away Macaroons n Choc Cake skali... Choc Cake n Red Velvet dia mmg best...tapi saya mcm xberapa suka dengan Macaroons sbb dia terlalu manis....

Red Velvet Cake & Macaroons

Choc Cake

Kami pun sempat gak duk posing time tgh tunggu dorg packing kan order...hhehehehe...suka dengan konsep cafe yang ala2 English santai...


Minggu lepas bawak Iyad pergi Klinik An-Nur, Bandar Baru Bangi, lepas tue kami dinner di Mohd Chan Restaurant. Sekali sekala makan masakan China ok gak... En. husb order Mohd Chan Nasi Ayam n saya order Wantan Mee...rase dia so-so jer la...


No comments:

Post a Comment