Pages

~Ikatan Suci~

~Hafiz + Nadia = Iyad~

~Hafiz + Nadia = Abid~

Sunday, July 10, 2011

~Preggy: Part 1~

Hari nie dah 14 minggu saya berada dalam kandungan ibu....ibu cakap dia xsabar nak tengok perkembangan saya, so dia pun register kat Baby-gaga.com dan perkembangan saya dari hari ke hari akan automatic terupdate kat blog ibu....
Sekarang nie ibu slalu mengadu kat ayah dia sakit belakang bila bangun pagi. Ayah tolong urutkan belakang ibu...kesian ibu...Ayah suruh ibu minum susu yang dia beli. Ayah ada belikan ibu susu Anmum Materna, ibu sangat suka minum susu...saya pun suka jugak sbb saya perlukan banyak kalsium untuk membesar....timekasih ayah!!!
Ibu cakap ada kisah pasal ayah dengan susu yang dia mula2 beli....ayah xcited bawak balik susu yang dia beli untuk ibu, dan2 tue jugak dia suruh ibu minum...ibu buka plastik dan ambik kotak susu untuk dibancuh...tapi........skali ibu tgk pic kat kotak susu gambar perempuan sedang susukan baby....huuuhhuuu..ayah tersalah beli...ayah beli Anmum Lacta. Anmum Lacta untuk ibu2 yang menyusukan baby....saya belum keluar lagi ayah, mcm mn ibu nak minum susu tue....nasib baik kedai yang ayah beli xjauh dari rumah...so ayah pergi tukar susu tue balik....hehheehehee..lawak la ayah nie... ;p
OK la...ibu saya dah ngantuk...saya pun sama....ada masa saya atau ibu akan update lagi tentang perkembangan kami....nite...~

1 comment:

  1. so swee, cerita u ni.. mgkin camni lah yg dipikirkan oleh my wife..

    ReplyDelete